Wednesday, November 24, 2010

Indahnyer nikmat Tuhan...

Betul la kata orang kita takkan menghargai jika sesuatu tu selalu berasa di depan mata tapi begitu ia hilang kita akan tercari-cari...Hidup dirantau orang mengajar aku menghargai insan-insan yang aku sygi... Syukur kepada Allah s.wt yg telah beri aku satu keluarga yang bahagia..dan beri kesempatan pada aku utk dikelilingi oleh insan yang aku syg...Sungguh indah perasaan ketika ini...aku tidak dapat gambarkan..apa yg aku dpt lahirkn ialah perkataan 'First word' aku tuhhhh...hihi "ALHAMDULILLAH....". Sudah seminggu aku berada bersama insan-insan yang aku sygi hanya seseorang sje yg tidak dpt hadir bersamaku saat ini...Insya'Allah tidak lama lagi kita akan bersama...Doakn kebahagiaan untuk ku ini bukan sekadar untuk di dunia tp utk di akhirat jg...Insya'Allah.. Amin

No comments:

Post a Comment